Лучшие тексты песен
Самые популярные исполнители
Бизона - cтихи, проза, плейкасты, конкурсы

Akon - Locked Up (текст песни)

А Б В Г Д Е Ё Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Э Ю Я        A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Главная ~ Тексты песен ~ Akon ~ Locked Up
Найти песню или исполнителя:

Смотреть видео:

Locked Up

[AKON]
Im steady tryna find a motive,
Why do what i do?,
Freedom aint gettin no closer,
No matter how far i go,
My car is stolen, no registration,
Cops patrolin, and now they done stop me,
And i get locked up,

[Chorus]
They won′t let me out, they won′t let me out, (im locked up)
They won′t let me out no, they wont let me out, (im locked up)
They won′t let me out, they won′t let me out, (im locked up)
They won′t let me out no, they won′t let me out

[Akon]
Headin up town to ria,
Back with a couple peeps,
Caught a blocks on fire,
Under covers dressed as fiends,
Makin so much money,
Ride up smooth and fast,
Put away the stash,
And as i sold the last bag fucked around and got locked up

[CHORUS]
They won′t let me out, they won′t let me out, (my nigga im locked up)
They won′t let me out no, they wont let me out, (i got locked up)
They won′t let me out, they won′t let me out, (baby girl im locked up)
They won′t let me out no, they won′t let me out

Cuz visitation no longer comes by,
Seems like they forgot about me,
Commissary is getting empty,
My cell mates getting food without me,
Can′t wait to get out and move forward with my life,
Got a family that loves me and wants me to do right
But instead Im here locked up

[CHORUS]
They won′t let me out, they won′t let me out,
(ohhh im locked up)
They won′t let me out no, they wont let me out,
(my nigga im locked up)
They won′t let me out, they won′t let me out, (im locked up)
They won′t let me out no, they won′t let me out

Maybe a visit (they won′t let me out)
Send me some magazines (they won′t let me out)
Send me some money orders (they won′t let me out, no)
Maybe a visit baby (they won′t let me out)
Cuz im locked up, they won′t let me out.
Wheres my lawyer? (they won′t let me out)
Im locked up, they won′t let me out, no.
Get me outta here (they won′t let me out)
Im locked up, they won′t let me out, they won′t let me out.
Baby Im locked up they won′t let me out, no
Where′s my niggaz?
On the lock-down.
Damn, im locked up, they won′t let me out.
Im locked up, they won′t let me out.
Ohhh... they won′t let me out.
Can you please accept my phone calls?
Cuz Im locked up, locked up, locked up.

@ Akon

Копировать
Мне нравится:
0

Испонитель: Akon
Название песни: Locked Up
Количество просмотров: 96
Количество сообщений: 0


Смотреть другие тексты песен «Akon»:

Akon - Belly Dancer
(Chorus x2)
Hey ladies drop it down
Just wanna see you touch the ground
Don′t be shy girl go Bananza
Akon - I Wanna Love You
[Akon:] Convict...Music...and you know we a......
[Chorus: Akon]
I see you windin n grindin up on that floor
I kno u see me lookin′ at you and you......
Akon - So Special
Girl your so special, girl your so special

I want you right now
Scent of your perfume makes me want you more
Akon - Get High
yeah yeah..
yeah yeah..
i know you searching and its not ok,
just wanna be loved by the mr right one......
Akon - Holiday (feat. DJ Antoine)
When you move I′m in another place
Want to get into your outer space
You′re like the treble, I′m the......
You never leave my mind without a trace
Akon - Strawberry Letter
Rain or shine
Sweet or snow
You′re the reason why I ain′t......
Cause when I play mine
Akon - Saddest Day
[AD]
Verse 1:
Going crazy
Heart Is breaking
Akon - Freedom
Everything I have, everything I own
All my mistakes man you already know
I wanna be free, I wanna be free
From Senegal West Africa,
Akon - Keep You Much Longer
Wish I could keep you much longer
I know you gotta go cuz you got things to do......
Wish I could keep you much longer
Now you to busy for me girl like I was to......
Akon - We Don′t Care
[Verse 1]
See I met her at club on the Friday
Big booty, small waist
Seeing her coming my way


00





Есть вопросы?
Мы всегда рады помочь! Напишите нам, и мы свяжемся с Вами в ближайшее время!

1
1